Let's gå, let's gå ner på stan!

Efter jobbet idag.. ska jag ner på stan och handla lite skit. Tänkte skriva en köpelista här så jag kan slå näven i bordet sen när jag kommer hem och kollar bloggen och inser vad jag missat ;)

Lista:
Paketpynt
Soffmedel (textilrengöring)
Ajax köks-spray
Sista 2 julklapparna (fick en till att köpa häromdagen!!)
Julgodisingredienser
Disktrasor
Julaftonskläder
Nyårsklänning (?) Lika bra att börja leta, kommer ta tid att hitta nåt




Det har varit, jag citerar, "peta-i-naveln-dag", idag på jobbet. Jag hatar att ha det lugnt på jobbet, då går tiden så jäkla långsamt. En perfekt dag är när det strömmar in problemfria beställningar. Då mår Catta bra. 



Jag gjorde för övrigt bort mig en del igår =/ Fick höra "Jag tyckte bättre om dig innan jag träffade dig". Den kommentaren satte sig ganska hårt.. även fast jag inte känner personen speciellt bra. 

Jag tycker inte om när folk får förvridna förstaintryck av mig baserat på missförstånd. Vet att det finns många som inte tycker om mig, men då har de oftast en bra anledning. Kommentarer som: Jäkla duracell-barn, du är grov i munnen, du är torr & tråkig osv brukar komma men anledningen igår var så störd så det blir jobbigt. Hmm.. pratar i nattmössan känns det som men det skiter jag i. 

Har bett honom om ursäkt men skadan är redan skedd.. =/

Kommentarer
Postat av: Tobb

Missförstånd suger sten hårt :S Och sånna där kommentarer du fick är inge roliga alls :( Hoppas det löser sig :D

2008-12-05 @ 16:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0