Lyckad kväll igår :-D

Tanken var att jag skulle ner på stan igår och handla de sista julklapparna.. men när klockan blev 16.00 insåg jag att jag slappat liiite för länge. Pratade med johanna om att hitta på något. Vi bestämde oss för att vara hemma hos henne och dricka vin och kanske baka lite julgodis.

Vi bakade och gjorde jättesnygga mandelmassa- och nougatbollar med chokladöverdrag samtidigt som vi pimplade lite vin. Vid 00.00 fick vi snilleblixten att vi skulle gå ut.. lite sent var det men spontana utgångar brukar bli de bästa. Krogen stänger 2 här i Södertälje men vi åkte ändå.

Det var jättemycket folk på hamnmagasinet igår.. det såg helt dött ut utifrån men jäklar vilket drag det var därinne. Johanna och jag träffade två killar som vi umgicks med sista halvtimmen. Andreas och Jonas. Dansa är så jäkla kul ibland. Synd bara att det står äckel på dansgolvet som tror att det är ok att komma bakifrån och ta en på röven.. eller ännu värre.. trycka upp sitt stånd i ryggen på en. Nejtack.. Andreas och Jonas blev våra räddare igår från alla snuskmänniskor :)

Jättelyckad och spontan kväll. Somnade gott på johannas soffa vid 3. Sitter nu hemma och tar det lugnt.. Har lite ångest över att jag inte hann uträtta mina ärenden igår på dagen. Men wtf, det löser sig :)


Kommentarer
Postat av: Tobb

Haha låter som en bra kväll ni hade :)

2008-12-07 @ 18:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0