Födelsedag 2k8

Min födelsedag närmar sig.. och jag vet hur jävla svårt det är för nära och kära att hitta på nåt att köpa. Jag  brukar hinta lite om vad jag är lite extra sugen på för att underlätta för dom. Det finns några få grejer som jag skulle vilja ha.. 

- En tavla me en svart ram som ja kan ha över soffan. (minst 120cm bred) Gärna svartvit.
- Vattenpipa. Skitmysigt att ha på sommaren.
- Presentkort Spa. Massage osv.
- Resa ;) vecka är nog för dyrt höhö men weekend eller nån dagstur vore kul som fan!
- En stekpanna och nya knivar.
- Påslakan (som jag alltid säger: Det är ALLTID ett säkert kort!!!!1)
- En Köttätande växt ;)
- Pengar!!1 haha
- Massor me kramar! :D
- Nytt handdtag till toalettdörren så man kan låsa :D


Vi blir ganska många på födelsedagsfikat:

Det blir:
- Jag
- Fredrika
- Krille
- Erik 
- Mormor & morfar
- Syrran & systersonen Edvin
- Pappa
- Mamma
- Brorsan

(Sittplatser: Sängen, 2sits-soffa, 2stolar och en fåtölj= 8 platser. Det blir väl jag och pappa som får sitta på golvet)

Jag ska bjuda på cheesecake tänkte jag. Har för mig att jag bjöd på det förra året också men är inte helt säker. Detär så jävla GRYMT gott också :D så jag ska fixa massor :)
 

Idag ska jag baka lite när jag kommer hem. Fotbollsträningen är inställd :( vad jag ska baka har jag inte bestämmt än.. blir nån mjukare kaka tror jag :)

Kommentarer
Postat av: tellan

ÅÅÅH Cheesecake! klent gött! :D haha

2008-02-25 @ 12:13:10
Postat av: Cat

Ah men tellan (erik) du får spara lite åt oss andra också!!!1 :D eller vill du ha en hel cheesecake för dig själv?

2008-02-25 @ 12:16:07
URL: http://catcat.blogg.se
Postat av: tellan aka matvrak!

meeh!, nej de blir bara pinsamt :D haha palla ha en egen för sig själv :D

2008-02-25 @ 12:29:43
URL: http://www.aeta-mat-vore.nu
Postat av: Tobb

Usch CC e inge gott :P

2008-02-25 @ 16:19:50
Postat av: Cat

Tobbe... lägg aaaav :D

2008-02-25 @ 18:00:17
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0