FREDAG!!!1

Haha.. fredag IGEN??? :D 

Idag kommer Krille och Erik från karlstad hem till mig :D

Saknar krille något otroooligt nu !! När han ringde inatt såfick han något utav en utskällning... men... jag sov stundvis under samtalet........ så jag minns knappt va jag sa :D Jag tror jag bara mumlade något över att jag var trött och att jag var tvungen att sova. 

Jag vet vad jag kommer få i present av Fredrika ! :D Stenar! som ger energi.. man ska tydligen ha dem under huvudkudden... då ska man sova lugnare och inte ha lika mycke mardrömmar. Igår hängde hon en drömfångare över min säng också... får se om det ger någon effekt ;)

Nu är det bara 8h kvar tills jag får krama och pussa prutten igen! ååå :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0