Klippa sig! hur?

Som bekant så har jag numera, eller... sen ett halvår tillbaka typ... svart hår. Igår färgade frugan min utväxt till svart och idag ska jag klippa mig. Men jag vet inte hur. Jag kikade runt lite och hittade dessa bilder. De påminner lite om varandra såklart så det skulle förvåna mig ordentligt om min nya frilla INTE kommer se ut som någon av dessa. 

Ska jag vara fegis och bara klippa upp lite fram eller hur ska jag göra? gogogo?


frilla1   frilla2  frilla3  frilla4

(klicka på vardera bild för större format).


Foto: http://www.ukhairdressers.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lukten på håret som gör allt. Så tänk mer på det!

2008-02-15 @ 16:11:19
Postat av: Rangelkent

Jag som skrev ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

2008-02-15 @ 16:11:54
Postat av: Sofia

Näst sista eller sista bilden... tror du skulle passa väldigt bra i den sista frisyren, men då bliré kort =P så om du fortfarande vill ha lite längre tror jag väldigt mycket på den näst sista =D
Det blir nog bra ska du se.. Lägg upp en bild på nya frillan sen så man får se hur resultatet blev! =D
pöss på dig

2008-02-16 @ 23:16:18
Postat av: Cat

hehe ja Sofia det blev nästan så.. men eftersom mitt hår är platt som fan så ligger det inte alls som på hennes bild. Nöjd blev jag.. men jag fick klippa om luggen när jag kom hem för den va helt tokfel klippt :p lägger upp bild sen om jag orkar ta en :)

2008-02-17 @ 22:12:30
URL: http://catcat.blogg.se
Postat av: Trosan

Sista såklart, men som vanligt är jag för seg :D

2008-02-18 @ 00:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0