Skööön helg!

Fick finbesök av Christoffer och Erik i lördags em. Jag och Fredrika städade som galningar innan dom kom... dom kom lite för tidigt också.. och vi hade inte hunnit städa klart.. så dom fick stå i korridoren och vänta i 10min :D

Samtidigt som vi städade så bakade vi semmelbullar :) Gjorde 12st... 2 av dom blev helsvarta, resten blev skitbra :D

När Christoffer och Erik väl kommit så åt vi lite gott, lövbiff, potatisgratäng och beasås, och sen satt vi å pratade lite. Vid 12 somnade vi allesammans. 

Vi gjorde inte så mkt mer på söndagen... vaknade, slappade, åt lite max, slappade lite till, Fredrika åkte till jobbet.... kollade tv.. åt pizza... slappade.... sen vid 21.30 så åkte grabbarna hem till Karlstad. 

Nästa helg ska jag åka till Värmland och Karlstad för att träffa Christoffer igen :) Längtar redan något enormt!


kartakarlstadsthlm

Det är fan phett långt till Karlstad! 
Enl Eniro: Avstånd: 275.4 km. Restid: ca 2:42 timmar

Vet inte hur pass bra Eniros beräkning på resan är men det stämmer nog ganska bra. 

Med tåg kostar det 170:- enkel resa och det tar 2h 9min med x2000 och ca 2h 40min med intercity. Inte så jättefarligt ... man överlever ;) det är värt det.... 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du kollat in gallerian med bl.a Di Moda och Mique (REA förra veckan:) http://www.mitticity.info/Steenstrom2/templates/Page.aspx?id=8475

2008-02-11 @ 09:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0