Stephen Lynch till sthlm!

Stephen lynch är inte riktigt lika rolig nu som förr.. det är lite uttjatat..... men jag har alltid velat se honom live OCH NU SKA JAG DET!

Jag sitter och ska boka platser precis men kan inte bestämma mig vilken dag vi ska dit.. fre eller lör? Hmm.... föreställningen BÖRJAR 23.30.. så det blir till att inte dricka nån öl för den som kör =( 

Hur många som ska följa med dit vet jag inte. Jag och Christoffer är bestämda iaf.. Fredrika var inte så sugen för hon ville inte lägga pengar på någon hon inte tycker är så rolig. Och det är ju förståeligt. Om Krille får med sig sin kompis Tellan vetefan, jag smsade precis och frågade om jag skulle boka åt dom två. 

Biljetterna tar slut otroligt snabbt så det gäller att vara snabb i besluten. Föreställningarna är inte förrän 21 och 22 Mars.. men sist vi skulle beställa så tog biljetterna slut på 1 dag. 

Väntar på Krilles sms nu om hur många jag ska boka.. och så ska jag skicka iväg beställningen. 


Biljetterna kostar 295:- / st så det tycker jag verkligen att det är värt. Om man beställer såhär tidigt som jag gör också så kommer man få toppenplatser :)


Vill nån av er följa med så kommentera gärna här!! vore ju grymt om flera hakade!


Kommentarer
Postat av: Syster

Kör dem föreställningar på påskafton? Det är det nämligen den 22 mars och då fyller även Edvin 4år =)
Kram

2008-02-07 @ 17:39:16
Postat av: Cat

Föreställningen börjar 23.30.... då har vi väl firat honom klart va? ;););)

2008-02-08 @ 06:51:23
URL: http://catcat.blogg.se
Postat av: Syster

Ja klart vi har men jag menar att påsken ligger ovanligt tidigt i år. Att Edvin fyller år på påskafton känns en aning konstigt. Sen att dem kör föreställning den dagen, känns också lite avigt =)

2008-02-08 @ 09:19:11
Postat av: Ela

Älskar stephen lynch också, men sket i kosnerten för att de alltid blir så dålig stämning. Kolla igenom gammla youtubefiler från senast han va i sverige så ser du. Massa fulla som skriker och beter sig illa :/

2008-02-17 @ 18:30:22
URL: http://konstigtattvaraela.blogg.se
Postat av: Cat

Ela.. nejmen fan va trisst :(:(:( hoppas folk som stör åker ut med huvet före ! :(

2008-02-18 @ 08:25:08
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0