Datorproblem & Träningsvärk

Skulle fixa nån inställning i datorn och så dålig som man är så råkar man ta bort Wordpad osv.... sket i det... sen några dagar senare fick jag mail från nya jobbet där de frågar om jag  läst igenom alla bifogade filer de tidigare skickat... försöker öppna dem.. men näää ... . det går tydligen inte.. eftersom jag inte har nåt program att öppna dem i... :p

Skillad som jag är så går jag in och försöker fixa tillbaka wordpad i kontrollpanelen men använder inte hjärnan och trollar därmed bort Explorer på nå jävla vänster... kunde alltså varken sufta och hämta filerna som jag ändå inte kunde läsa.. hmm...

Internet fungerar nu iaf... jag trollade tillbaka det .. höhö...

Måste formatera datorn...

Kass som man är så har man ingen XP skiva... och även om jag hade en så skulle jag säkert göra något fel och radera alllla partitioner.. vågar inte riktigt fixa :p

Vi lämnar den biten :)



Perkele va ont i kroppen jag har!!!!!!!!!!!!!11111111111 träning i måndags... springa 25min i en helvetesterräng och diverse armhävningar/situps ..... ett träningspass på en timme.... borde man orka...  .... ... inte jag :D

Igår.. onsdag.. har fortfarande träningsvärk efter måndagens träning men ska ändå iväg på nästa fotbollsträning.. kör på ordentligt men skippar hälften av fyset... idag kan varken jag eller Malou röra oss.... vi va å handlade på Willys... hon råkade ha ner en kartong på golvet och skrek "NEJJJJJ!" ... för hon va ju tvungen att böja sig ner och ta upp den... haha... fyfan ... halarious!!!!11 har varit såhär sen i måndags nu...

Det positiva är att jag har träningsvärk precis där jag vill bränna fett...... överallt ;) nääää men i måndags tränade vi mycke mage.. och igår vare mycke baklår och rumpa :) Skitbra :D

Jag nästan halvbölar när jag ska gå på toa.. för då måste jag böja mig ner.. haha... fan va killar har det bra som kan stå upp å kissa :D haha... nää fyfan.. ska försöka palla mig tillbaka till sängen och zappa lite..



Vi hörs :)



iiiiiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0