Torr & tråkig

Fyfan




Jag hatar verkligen att få tillbaka samma känslor som man hade för 10 år sen.... osäker i sig själv och bölar för minsta lilla. Som en bäbis..

Alla har sina fixidéer... jag har mina.. jag vet att det mesta bara är på kul... men vissa älskar att åka karusell och andra hatar det.


Få saker får mig att må piss...

- Dansa runt majstång/julgran kan vara ett av de värsta sakerna som finns att göra. Bara tanken att folk drar i en åt olika håll.. nä fyfan.. :( samma sak med "idioten" där man håller varandra i händerna och springer runt konor.

- Bli sminkad och utskrattad... det är egentligen kul.. men jag får nån knäpp i skallen från "back in the old days" och blir putt... :(

- Gå in på toaletten utan att tända lampan... jag sticker in handen först och tänder.. och går sen in... (?!?!!)

- När någon trycker mig på axlarna.... vet inte varför :S

- Sova innerst... klaustrofobiska känslor!!!!!1




Ja.. jag är twisted :( Jag kan inte förklara dessa grejer....... men alla har  ju sina små fix... jag är knäppare än de flesta jag känner eller har träffat..... mycket sitter kvar från när jag var liten.. jag antar att jag måste tacklas med mina små problem någon gång...

....... men inte nu!



Fan va ja känner mig torr å tråkig  =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0