Oldschool...


Den där bilden är tagen när jag bodde hemma hos mina föräldrar.. jag måste ha varit 16-17 år där eller något sånt. Det var back in the old days innan jag slutade träna. Jag kan inte minnas att jag såg ut sådär.. det enda jag minns är att jag inte var nöjd med mig själv... hmmm... :p 

Jag skulle ge vad som helst idag för att vara lika fit som jag var under en period i mitt liv. Såg jag verkligen ut sådär?? :S Eller är det bara bilden?? hmm.. 

Det roliga med detta är att om ytterligare 5 år så kommer jag se tillbaka på hur jag ser ut idag.. och antagligen säga samma sak. För det går ju bara utför efter 20 ;) 

Med andra ord.. det är bara att börja tycka om sig själv för man blir aldrig snyggare än vad man är just idag... 


..... eller?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0