Sammanfattning av semestern! :-)

Hej hej

Förlåt att jag inte skrivit på länge men jag har helt enkelt inte haft så mycket att skriva om.

Vad har jag hittat på under semestern då? Ja det har ju inte blivit som väntat direkt. Första veckan, mao v27 så skulle jag ju ta körkort. Jag hade bokat in intensivkurs i flen sedan några månader tillbaka men eftersom jag inte hade många tillfällen att övningsköra på så ställde jag in det. Istället befann jag mig hemma den veckan.

Två av dagarna var jag och badade med Johanna, första gången var Emelie med, då åkte vi till Farstanäs. Andra gången åkte jag och Johanna till gamla malmsjön. Vi hade stranden i princip helt för oss själva....






Låg en heldag vid mamma å pappas pool också. Skönt som fan :-)







Några veckor innan semestern var jag ju som bekant på dreamhack.. jag hittade nu en bild som jag tog när eventet var över.....




Det var enormt mycket att städa... jag städade bara i våran monter. Hade aldrig i livet velat vara med och städa i de större hallarna..... de som gjorde det fick inte ens 2000:- för hela eventet på 3-4 dagar.... sick..

Anyways.. efter min vecka av semester hemma i Södertälje så åke jag hit till Karlstad... som jag skrev om innan tror jag... och här har det varit fest........ :-)

Fotade och filmade massor men eftersom det var på kvällen så blev det mesta jävligt mörkt.. och min mobilkamera är ju inte så mycket att hänga i julgranen.





Vi befann oss hos Jonas i en vecka. Hans föräldrar var bortresta under veckan, så vi lanade och festade lite. Jag minns inte riktigt men jag tror det var tisdag onsdag och fredagen vi partade. Majoriteten var killar och det blir allt som oftast roligast då. Några trevliga tjejer tittade förbi också men blev inte speciellt långvariga.

De som var på plats längst under veckan och som med andra ord var där för att lana var Krille (epic), Erik (Tellan), Jonas (Aiwel), Niclas (Olof), Christoff (daz) och jag Catarina (Trixz0r).

Efter en vecka med en jävla massa bus, fylla, spelande, glada och arga miner så kände vi tillslut att det räckte.. och vi packade ihop och avslutade lanet.

Jag ska bege mig hemåt på torsdag eftersom krille har fotbollsträning då, och jag orkar inte sitta hemma och vänta på att han ska komma hem... han hade något planerat med laget till helgen också.. jag ska åka hem och umgås med mina vänner istället... vi har planerat att åka till sthlm och köra pubrundor :-)


I skrivande stund sitter jag hemma hos pojken och har slagit upp datorn på ett extrabord. Krille har tydligen inte fått nog av CS än och vill spela... det vill inte jag, så jag ska nog sova lite nu ja.


Natt natt :-)



Hittade en annan lite äldre bild som jag kan lägga upp också när jag ändå är igång :-)


Min snutteplutt och Maja - Juni 2008


Kommentarer
Postat av: tellan

haha coolaste kongatåget EVAH!!!!!!!! och krille (snutteplutten) är lite av boyband stuk HOST HOST

2008-07-17 @ 02:06:37
Postat av: Krille

Vart va tellan på kortet, ja såg bara tre personer och en höll en pinne bakom sig;P

2008-07-22 @ 13:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0