Traderavinst

Har inte alls råd med det... och jag fick ångest redan efter jag klickat på OK. Men jag la tydligen bud på en hel drös ögonskuggor på tradera.... och vann... =/ 


Hej och grattis!
 
Du vann min auktion med 70 st ögonskuggor i ask+spegel.
Priset blev 150:- + 44:- i frakt = 194:-
jag skickar setet så fort pengarna finns på mitt konto.
ha en bra dag!

mvh maria


Jag hoppades någonstans att någon skulle buda över mig.. 

Man borde ju vara glad när man vunnit... men inte i det här fallet eftersom jag egentligen inte har pengarna. Jag får försöka se det som en investering.. nu fick jag 70ögonskuggor för priset av 2 (som det vanligtvis kostari affärerna). 

Håller tummarna att kvaliteten ska vara bra.. spelar iofs ingen roll för jag använder bara ögonskugga till fester/krogen och hur man än gör och hur bra smink man än har så ser man ut som ett helvete efter halva kvällen ändå :)

Mjuhuhuhu....


Anywayz.... totalt och med frakt 194:- var inte så jättedyrt ;)



Objektsbeskrivning: 

70 st läckra och färgglada High Quality Ögonskuggor.

Kommer i en ask med spegel. 

Aldrig använda! Storlek på asken är 24.2 x 17.4 x 2.7cm

 

Jag står för emballaget du betalar frakten. Frakt tillkommer med 44:-

Betalning till bankkonto inom 4 dagar.

 

Klicka på bilden för att se större format...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0