Avbokad intensivkurs i körkort

Nu har jag tagit mitt förnuft till fånga och avbokat intensivkursen för körkort. 

Jag har alla papper klara, körkorts- och handledartillstånd så vi kommer övningsköra i ett år nu, så tar jag kursen nästa sommar istället. 

Pappa hade nån idé om att vi ska köpa en skruttbil på blocket som jag kan öva med. Vi får se hur det  blir med den saken :-)

Känner en enorm lättnad över att va avbokat kursen. Jag har inte övningskört någonting alls knappt och det känns lite som att jag skulle slänga 11.000:- i toaletten om jag inte avbokar. 

Det får bli buss och tåg det närmsta året så får jag ge mig ut på vägarna i juli nästa år.. se upp då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0