Åka skidor i Alperna?!

Chefen var förra veckan och åkte skidor i Alpernas underbara backar. Jag berättade innan han skulle åka att jag var riktigt avis och att jag gärna vill åka dit någongång igen. 

Nu när chefen kommit tillbaka från skidsemestern så berättade han att om man bokar resan nu... för nästa vinter.. så är det SNORbilligt! 

Är sugen som fan! Det är nästan så billigt att om man får förhinder så gör det inget ;)

Isf så tar man flyg till genéve och åker buss/hyrbil därifrån till önskad skidort. Nästa vinter kommer jag ju ha körkort också ;) wee... 

Eftersom jag inte kommer kunna ta någon dundersemester nu i sommar så vore det ju grymt att planera in nåt lite sånt här.

genevesas2

genevesas

Källa: www.SAS.se


SNORBILLIGT!

Man får ju dock lägga till en summa för hotellet, hyrbilen, liftkortet och maten.  Men vad jag minns så var det förvånansvärt billiga hotell i Chamonix när vi va där. Liftkortet minns jag inte heller vad det kostade.. men jag betalade allt som allt mellan 4 och 5000:- för hela min resa sist. Och då åkte vi bil.

Vilka vill haka? ;) 


Våra förberedelser innan Alpernaresan, Januai 2007.
Dagboken, Alperna.

Kommentarer
Postat av: Tobb

Låter as mysigt! Go for it! :D

2008-03-10 @ 16:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0