Kär och galen!

Jag och Christoffer har snart varit tillsammans i fyra månader och jag blir bara mer och mer kär i honom! Det är helt sjukt underbart! 

Trodde aldrig jag skulle träffa någon som honom. Han har allt jag önskar mig. Han värdesätter mig något enormt och jag är ärligt talat inte alls van vid den känslan. I början av vårt förhållande så var det väldigt svårt att förstå varför jag fick så mycket uppmärksamhet och jag kan fortfarande inte riktigt förstå vad det är han ser i mig, men något är det ju :)

Det känns perfekt och jag är så jävla lycklig nu! Det gör ont i hela mig nu när jag ska åka ifrån honom. Distansförhållanden är tuffa men inte omöjliga. Vi är lika på många sätt, men också jävligt olika. Det finns grejer man kan störa sig på hos honom, överskottsenergin t.ex men sånt vänjer man väl sig vid med tiden ;) Jag är ju gaaanska långt ifrån perfekt också :D

Vi är en bra kombination och jag tror att vi kompletterar varandra bra. En sämre sak med oss båda är att vi är dåliga på att städa. Hans lägenhet är lika stökig som min, lite värre dock. Men när/om vi flyttar ihop någon gång så får vi båda ta oss i kragen och lära oss att hålla snyggt.

Han är snickare och jag älskar inredning.. yey ;)



Christoffer var ju så jävla söt första gången vi sågs, jag måste berätta...

Jag var i januari arbetslös men hade fått besked om att jag skulle få börja på ett nytt jobb, jag hade en vecka kvar tills jag skulle dit första gången och jag ville desperat hitta på något kul denna sista ledighet innan arbetet skulle sätta igång. Jag och Fredrika funderade på att hitta på alla möjliga olika saker, festa i Oslo var ett av alternativen. Ett tu tre så hamnade vi på ett tåg till Karlstad istället. Fredrikas nördkompis Erik och hans vän Krille skulle vi hälsa på.

Krille måste ha blivit träffad av ett regn med Amors pilar för man kände redan efter någon timme eller två att han skulle styla med div grejer. Vi bowlade och han skulle kasta klotet utan att hålla fingrarna i hålen, ja det var ganska kul faktist o se hur han försökte vara ball ;) När vi kom hem till hans lägenhet alla 4 så skulle vi laga mat, jag skar mig lite när jag fixade sallad, så det började blöda. Krille störtade runt i lägenheten för att hitta plåster. Sen stog vi i köket han o jag och han plåstrade om fingret, det var väl då jag insåg att han var lite intresserad för han höll i min hand liiiiite för länge :D

Jag tänkte ändå att jag säkert inbillade mig. En sån snygg kille skulle väl aldrig falla pladask för en tjej som mig :p

Senare kikade vi TV och jag satte mig i en av fåtöljerna. Efter ett tag så satte sig Krille på huk brevid min stol, och pillade på min arm.. skitlänge. Detta var fortfarande under samma dag vi kommit dit, den 28e januari.

Fredrika åkte hem en dag innan mig, varför minns faktist inte riktigt jag. Hmm.. men jag missade iaf mitt tåg på morgonen sen så jag blev kvar en extra dag. Jag har för mig att Krille jobbade den dagen så jag var nog hemma hos honom och väntade på att han skulle komma hem. 

Under dessa dagar jag var där så bara klickade det. Poff.. utan förvarning! Efter någon vecka eller två så skickade han tre rosor till mig med bud, som jag har skrivit om tidigare :) Veckan efter det fick jag choklad med bud :D:D När han kom någon helg efter det så hade han med sig mer choklad. Han är lite sådär smygromantisk och jag älskar det, jag älskar choklad också hehe :D


Sen föll sig allt naturligt och det känns som att vi känt varandra myyycket längre än vi egentligen har. Vi ska eventuellt åka utomlands i sommar, hoppas det blir grekland, ekonomin får bestämma lite. Det ska bli underbart skönt att få vara riiiktigt ensam med honom. När jag är och hälsar på i Karlstad så flänger vi runt överallt och har alltid någon tid att passa.. och vi är alltid sena. Nä.. en veckas avkoppling utomlands vore verkligen det ultimata :D Längtar.. 

Har ni några restips??? jag har sån jävla beslutsångest! Kommentera masssssor!! 

Kommentarer
Postat av: Gurre

öluffa i grekland då, det är nog najs

2008-05-26 @ 13:54:46
Postat av: Tobb

Det är väl bara och säga grattis =)

2008-05-26 @ 17:12:47
Postat av: Cat

Taaack tobbe! :D

2008-05-26 @ 17:32:43
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Rangelkent

linköping är fint såhär års

2008-05-27 @ 20:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0