Vilket jävla lotto

:) 

Ingen har väl undgått att någon i sverige har vunnit 135 miljoner på lotto. Folk vet inte vem det är, men i kiosken där lotten såldes hade man igår en fet fest.

På aftonbladets hemsida publicerar dom idag svar på "Vad skulle du göra om du vann 135miljoner?".

Det gulligaste svaret var nog detta:


  • Om jag vann så mycket pengar skulle jag ge bort till alla de stackare som ingenting har. mamman före mej i kön på konsum, skulle få sin mat betald, den unga killen som inte har råd att betala sin chokladkaka skulle få pengar så att det räckte. inga stora summor varje gång kanske, men lite grann för att ge livet en guldkant. det är det deet går ut på, ge och du ska få. dela med dej och du vinner karma.
Ett annat svar...

  • Vinner man så mycket och det kommer ut så lever man själv och hela ens familj livsfarligt. Man skulle ju ha varje gäng ihela landet efter sig, maffia, mc-gäng mm. Så antagligen hade majoriteten av pengarna gått till att skydda sig själv och sin familj.
:D Paranoid?


Arbetsnarkoman som jag är så skulle jag aldrig sluta jobba. Jag skulle ta en fet semester på 3 månader och resa till något av alla ställen jag alltid velat besöka. London, Paris, Sidney, Florida, Aten, Rom, Amalfikusten. Jag skulle inte vilja besöka alla på en gång eftersom jag då inte skulle ha något kvar att se fram emot. Jag skulle nog köpa en fet villa i Ravello, med utsikt mot Amalfikusten, Italien och låna ut den till nära och kära när jag inte orkar vara där ;)

Jag skulle också lägga undan en jävla massa pengar så jag kan få mitt drömbröllop som är på en extremt exotisk strand utan övriga turister, där mina gäster sover i varsin "hydda" på en brygga i vattnet. Jag betalar allt ;)


bora-bora

Bora bora ;) (CA 71.904:-/ två personer)



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2423477.ab



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0