Beställt dator!! XPS M1330

XPS M1330 (PRODUCT) RED CORE 2 DUO T5750 2.00GHz,667,2M

13.3” WXGA (1280x800) Display with TrueLife

Fingerprint Reader Biometric for XPS M1330 (PRODUCT) RED 

Crimson Red XPS M1330 (PRODUCT) RED & 2.0mp camera for CCFL Display 

Euro Ship Accessories Euro Power Cord 

Swedish Documentation XPS M1330 

Resource DVD XPS M1330 - (Diagnostics & Drivers) 

Memory Dual Channel 3.0GB (1X2GB + 1X1GB) 667 MHz DDR2 SDRAM 

160GB (5,400 rpm) Sata Hard Drive 

8xDVD+/-RW Slim Slot-Load Drive, including SW 

AC Adapter (65W) 

Primary 6-cell 56WHr Li-Ion Battery 

Intel® Integrated GMA X3100 

European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module 

Dell Wireless 1505 Wireless-N Mini-PCI Card EUR 

Software Drivers XPS M1330 

Operating System : Swedish Windows Vista Home Premium SP1 (32Bit OS) with Recovery DVD (PRODUCT RED) 


  
Klicka på bilderna för att se i större format

Den väger bara 1,79kg ;)


Kalaset gick på 9965:- Det är den dyraste prylen jag någonsin köpt ;) Vi drog ner storleken på hårddisken för att komma ner lite i pris. Jag kommer ändå få kämpa för att fylla dessa 160GB :p

Åh.. jag ska få leverans den18/11. Längtar!! 

Skriv inget elakt i kommentarerna som kan få mig att ångra köpet nu.. jag är obeskrivligt glad :-D

Den röda versionen har egentligen utgått.. den försvann för ett tag sen men säljaren gjorde lite undantag. Och för att få snabbare leverans, eftersom jag ska ha med mig datorn till dh så fick jag ett bättre nätverkskort... hur då? jo, det som skulle ingå egentligen skulle beställas in, och då kunde han inte lova mig ett leveransdatum jag tyckte om, så jag fick ett bättre som fanns i lager för samma pris.

Jag fick studentrabbat på 5% också haha.. även fast jag påpekade flera gånger att jag är fast anställd :-D

Åh...

Jag är en sån enorm materialist ibland, jag blir glad av att köpa saker. Eftersom jag gör det så sällan!

Jag fick låna lite pengar av Krille så jag skulle ha råd att köpa datorn med en gång utan avbetalning.. stort tack! Du får tillbaka dem direkt när nästa lön kommer :-D Jag har redan gjort överföringen.. 00.00 den 25/11 kommer pengarna tillbaka till dig.

Tack till Dennis också som hjälpt mig att hitta rätt sorts dator för mig. Den fyller alla mina krav. Tanken var inte från början att den skulle bli så dyr, men ju snyggare och bättre och mindre den är, desto mer pengar går det ju åt.



Haha förresten... Caile kom precis som budkille och lämnade mastrar.. haha så otippat :-D han är också gammal gamingeyeare.. mina kollegor började nog undra varför jag gick och kramade budkillen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frän ;)

2008-11-06 @ 15:57:12
Postat av: Tobb

Fan va nice :D Ångrar inte ett dugg att ja la ut massa pengar på en laptop, absolut the bästa köpet ja gjort när det gäller dator prylar :P Dock så kanske ja skulle tagit liiiite mindre skräm än 18.4" :P Men men shit happens, grymt nöjd me den annars :D



160gb fyller du juh på 5 minuter är du är på DH juh :D Kramkalas, mysigt :D

2008-11-06 @ 16:47:38
Postat av: Dennis

Hahahah =) Hej supergumman.



Klart rätt saker. T.o.m n-wifi kort i den (avis) min har bara a/b/g...



Ser fett nice ut!

2008-11-06 @ 17:07:40
URL: http://www.paradoxmedia.org
Postat av: Cat

haha ja man får flirta sig till lite skit från säljare ibland så man får lite extra ;)

2008-11-06 @ 18:06:59
URL: http://catcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0