Fredag!

Jag och kollegan konstaterade precis att det ALLTID är fredag :)

Och positivt är väl det :) Veckorna går enooormt snabbt nu.. fråga mig inte varför :) 


I helgen vankas det fest.. det lutar åt det hållet. Jag och några vänner ska bila ner till GBG där vi är bjudna på fest hos Matte (Eski). Egentligen har jag inte råd men det vore kul :) för jag har inte träffat Robin på evigheter nu och det ska bli kul att träffa hans nya brutta :)

I sådana fall åker vi på lördag morgon. Jag får ta tåget till Nyköping och där hoppar jag då isf in i bilen. 

Lite pirrigt sådär eftersom det var läänge sen jag åkte så långt bara för att festa. Men å andra sidan så var det läänge sen jag träffade alla som ska dit. Eski har jag inte träffat på.. hmm... 3 år? Hade en idé om att Gosman skulle haka på också men jag tror han fegar ur :)



Kommentarer
Postat av: Tobb

Göteborg är en trevlig stad, och jävligt fin stad oxså! Och det blir juh inte sämre av att Liseberg ligger där, fan va det är kul med berg o dalbanor :D



2008-10-03 @ 19:34:12
Postat av: Cat

Liseberg lär vi inte ha tid för :) Aldrig varit där heller så jag vet inte riktigt vad jag missar :)

2008-10-03 @ 20:12:55
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Tobb

Haha, tror sista helgen var när jag var där nere :) Fast kan ha fel :D Du har missat ganska mycke om du inte har vart där :D Länge sen ja skratta så mycke som jag gjorde när man lätta från sätena i bergisarna :D

2008-10-03 @ 20:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0