Fullt ös

Såhär mycke att göra har jag nog aldrig haft tidigare. 
Det kanske är klent för er andra, men för en soffpotatis som mig så är det full rulle :-)

Förra helgen var det GBG, nu i helgen var det kryssning, nu i helgen blir det lugnt men får ändå kanske besök av Hellman på lördag. Nästa helg ska jag kanske få besök från Karlstad, Johanna och jag ska eventuellt ut i på fredagen dock. Helgen efter det funderar jag på att åka till Eskilstuna och festa. Helgen efter det ska jag å se Johan Glans med familjen. 

Helgen efter det ska jag antingen ut till mor och far eftersom mamma fyller år eller så ska jag haka med Johanna, Marre och Ullis till Åre på fest. Helgen efter det är det Dreamhack.

hmmm.

Och på vardagarna umgås jag antingen med Johanna eller Dennis....

Undra hur länge jag orkar hålla på innan jag dör :-)

Jag och Johanna på Hamnmagasinet i Södertälje

Kommentarer
Postat av: Tobb

haha vilket schema du har framför dig .D

2008-10-17 @ 20:20:05
Postat av: Cat

Ja inte såå mycke plats för spontanitet =/

2008-10-17 @ 22:06:42
URL: http://catcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0