Sjöslaget 2008 avklarat

Aldrig igen :-)

Det här var sista gången jag åkte på sjöslaget. Det var kul, men inte så kul som det skulle kunna vara. Man känner sig som en utböling bland alla overaller och studentsånger. Dessutom så är man inte riktigt lika immun mot alkohol som studenter. Därför blir man full lite för snabbt och då också trött lite för snabbt :-)

Försökte ta en powernap vid 01.00 men det var tydligen omöjligt. Några minuter efter jag laggt mig i hytten kom Magnus in och bokstavligen hoppar på mig. Går upp... följer med honom till en annan hytt där det var mer folk.. smög iväg tillbaka till min hytt igen efter några minuter. La mig.. somnade.. 20min senare ungefär bankar det på dörren.. där står Zubie och hans kompis (erik? eller va hette han?) jag går och lägger mig igen.. men även dom börjar hoppa på mig. Fia kom in precis då och antog det värsta... en catta längst underst och 2 killar hoppandes ovanpå.. stack upp huvudet och sa "det är lugnt!" :D

Inte mycke till powernap där inte :-)

Jag orkar inte skriva om hela kryssningen. Det skulle bli ett föör långt inlägg. Jag fotade lite men bilderna blev inte så bra. Ska tanka över dem ikväll och så får vi se om några av dom är värda att lägga upp här.

En tråkig sak hände dock under resan...
http://www.nyan.ax/nyheter/?news_id=37133
Ett av vittnena (som vi inte kände) kom in i vår hytt och behövde prata av sig lite (antar jag). Killen hade bara hoppat..

Han hittades inte =/ rip.. 


www.sjoslaget.se

Kommentarer
Postat av: Tobb

Usch tråkigt när sånt händer =(

2008-10-14 @ 18:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0