Flytta??? xD

Igår grät jag en skvätt på vägen hem i regnet.. men det gick över (!!!)

Min vän Thomas pratade för någon månad sen att han skulle flytta ihop med sin tjej och jag halvskojade först och sa att jag kunde ta hans lya. Igår sa han att lägenheten är min om jag vill ha den :-D

Den ligger på samma gata där jag bor nu, men är nyrenoverad och större! Det är en 2a.. hur många kvadrat det är vet jag inte.. men den är lätt dubbelt så stor än den jag har idag. Hyran blir isf 1200:- mer i månaden men det kan jag fan överleva med :-) 

Om jag inte drar till Dennis å fikar idag så ska jag och Johanna gå och kolla på lägenheten lite närmare.. jag har bara varit där en gång nämligen. Det enda jag minns är att det är nytt golv i hela lägenheten och snygga tapeter i vardagsrummet. 

Lägenheten ligger jävligt centralt (lite närmare centrum än jag har idag) och den är längst upp i huset. Balkongen ska renoveras i sinom tid och jag får göra I princip vad fan jag vill med lyan.. vill jag måla köksluckorna eller tapetsera om så kan jag göra det :-) Dock behövs inte väggarna göras något åt eftersom det är nyrenoverat av den förrförra ägaren. 

Åh :-D 

Om jag flyttar så blir det den 1 dec... pirr pirr i magen :-D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Då åker väl alla saker som "din vän" har magasinerat i ditt källarförråd, i containern...?

2008-09-03 @ 11:55:32
Postat av: Cat

Nej jag sa åt henne att om hon inte kommer och hämtar snart så säljer jag det på blocket. Hon har sagt att hon ska göra allt för att komma och hämta ... tummen upp :)

2008-09-03 @ 15:22:47
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Tobb

Grattis i förskott eller nå sånt till lägenheten om du nu väljer att flytta :D Alltid trevligt med ny lya =D

2008-09-03 @ 19:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0