Fredag!

Äntligen fredag!! 

Helgen är fullsmockad av påhitt.. idag efter jobbet ska Johanna och jag till Skärholmen och handla kläder och diverse. Efter det ska vi och Emelie ha en hemmakväll med film och vin hemma hos Johanna. Jag föreslog bio men det ligger ännu bara som ett förslag. Jag vill se den nya filmen wanted :-)

På lördag, dvs imorgon, ska vi ut i sthlm. Det var länge sen nu och jag ser fram emot det riktigt mycket. Vart vi ska har jag ingen aning om, det visar sig. Eftersom emelie hade något för sig med jobbet innan utgången på lördag så ska jag och Johanna sätta oss på någon lokal pub i Södertälje (kanske CP) och invänta Emelie. 

Fan... det var länge sen jag var ute och dansade och utan att ha för mycket förhoppningar så tror jag att den här kvällen kommer bli guld :)

Efter krogen ska vi slagga hos Dennis som är snäll och låter oss titta förbi. Han bor så man kan ta tunnelbana och den går hela natten. Hade vi sovit hemma i södertälje hade vi fått åka nattbussen som tar 2-3h eller taxi (=dyrt).

På söndag ska jag bara ta det lugnt och eventuellt städa klart det jag inte hann städa igår. 

I skrivande stund är det knallblå himmel ute och mitt humör är på topp :) Det går jävligt upp och ner i mitt huvud just nu och det har det gjort ett tag nu.. under dagarna är det allt som oftast bra.. på eftermiddagarna när jag umgås med vänner är det alltid toppen.. på nätterna är det riktigt dåligt. Måste försöka få en jämn ballans på humöret snart.. för detta tär på kroppen :p

Over'n out :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0