Fredag igen??

Fan va den här veckan har gått fort! 

Det är antagligen ingen som håller med mig iofs.. 

Vad ska man göra i helgen då???? Johanna jobbar hrrmm.. hon skulle dock ut till sina föräldrar på lördag och hon frågade om jag ville följa med.. och varför inte.. då kan jag övningsköra med pappa till jobbet om jag känner för att jobba extra på söndag. 

Någonting säger mig att jag kommer få en fullsmockad helg hur jag än gör.. jag sitter just nu och väntar på att stormen ska dra igång. 

Men vad ska man göra ikväll?? Hmm.. ska nog ringa Dennis och höra om han vill köra filmkväll igen :) Synd att Fia inte är där bara, det var länge sen jag träffade Dennis flickvän och min kompis nu.

Nu ska jag jobba... puss på er.

Kommentarer
Postat av: Tobb

Håller med dig, den här veckan har gått as snabbt även fast veckan har vart skit på jobbet :P Ha det så kul i helgen vad du nu kommer göra, själv ska man iväg och äta lite tacos och hjälpa en polare med sin dator :P

2008-09-26 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0