Julafton!

Jag kunde inte hålla mig!

Jag beställde precis påslakan och glas på nätet till mig själv. 
Åh vad roligt det är att köpa grejer!! Ajjabajja!

Vitt liknande hotellsänglinne med klassisk rand i bästa kvalitet. Örngott och påslakan med extra hörnsömmar. Påslakanet har 20 cm istoppsflik för enkel bäddning. 

Material: 100% medceriserad bomull.


Annorlunda glas med en helt genomfärgad svart fot.
Champagneglas, vinglas i 2 olika storlekar. 



Kalaset slutade på 825:- för 3 set med glas (6st av varje) och 2 set med påslakan. Med tanke på att jag inte köpt påslakan på ett jävla tag nu så är jag värd det. Ni som känner mig vet att jag är jävligt svag för sköna sängkläder.

Under hela min uppväxt har jag köpt påslakan.. jag hade väl sissssodär 6 set innan jag ens flyttat hemifrån. Jag har många fler nu och har även dubbelt av vissa för framtida dubbelsäng :-D


Jag älskar att sova och det blir alltid bättre med nya sängkläder. Risken finns ju dock att man lägger sig och aldrig går upp igen för att det är så skönt :-D


:-D



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe. Ser PRECIS ut som lakanen vi har på hotellet ;P

2008-09-30 @ 16:03:09
URL: http://click.blogg.se/
Postat av: Tobb

Snygga :) Har inte hästens sängarna nåtgot liknande? ;P

2008-09-30 @ 16:51:17
Postat av: Peter

Hej!



Vad tyckte dom om påslakansetet? Vi köpte samma och tyckte de var lite för mycket tyg. Svårbäddat.

2011-09-11 @ 10:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0