Måndag

Pffff... måndag =(

Helgen är över och den blev inte riktigt som planerad, men det blev bra ändå :-)
I fredags drog jag, johanna och emelie till skärholmen och handlade kläder. På kvällen var vi hemma hos Johanna och drack vin och spelade poker.. :) Jag somnade på Johannas soffa och vi umgicks hela dagen på lördagen. På kvällen så skulle vi egentligen vill Stockholm och dansa, men eftersom Emelie ville vara kvar i Södertälje så stannade vi kvar. Jag och Johanna piffade till oss och begav oss hem till Marre :) Där körde vi lite singstar och vin. Vi tog sen taxi ner till Hamnmagasinet där det var smockat med folk.. Klockan 2 när stället stängde så promenerade vi hem.. varpå vi träffar några killar på vägen som i princip inte låter oss gå.. de drog skämt på skämt för att försöka hålla oss kvar :) 

Runt 03.30 slet vi oss och fortsatte vägen hem :) Somnade som en stock i Johannas soffa och vaknade dagen därpå och mådde som jag förtjänade :D haha.. vi svullade pizza och slappade hela dagen. När jag kom hem runt 19 så var jag helt slut efter helgens bravader.. jag slängde mig i sängen med en gång men somnade inte förrän runt 00.00. Låg och tänkte på allt och ingenting och det kan vara enormt ledsamt och samtidigt roligt.. skumt det där. 

Jag låg och kollade på "Pay it forward" som gick på 5an.... fyfan vad jag bölade :((( har sett den förut och då tjöt jag lika mycket... =/ usch..


Like some other kids, 12-year-old Trevor McKinney believed in the goodness of human nature. Like many other kids, he was determined to change the world for the better. Unlike most other kids, he succeeded.

 

Three imperfect people. One perfect idea.

Sometimes The Simplest Idea Can Make The Biggest Difference.

When someone does you a big favor, don't pay it back... Pay It Forward

Is it possible for one idea to change the world?

 


Källa: www.imdb.com

 

 

Buuuhuhuhuhuhuhuhuuuuuuuuuu ! Vill ni gråta... se den här filmen :((( Speciellt slutet!


“It's hard for people who are so used to the way things are, to change, 
even if they're bad. And they kinda give up.
And when they do.......... everybody kinda loses.”
 -- Trevor





Vill du se filmen utan att veta slutet ska du inte kolla på klippet nedan... =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0