Mangla

Åh jag har samlat på mig vuxenpoäng! 

Jag MANGLAR mina lakan :D har gjort det ända sen jag började tvätta själv (för 2år sen när jag flyttade hemifrån) och det slog mig i måndags när jag tvättade att jag känner mig extra vuxen när jag gör det.

Fan va skönt det är att lägga sig i nymanglade lakan! :-D

Vet ni varför man manglar? Förutom att det är skönt?

Jo.. det vet jag.. man pressar ihop fibrerna i tyget och det reducerar kvalster eftersom de inte har lika mycke "ludd" att bo i :)

Tjoho :)

Mitt tips idag... börja MANGLA! Det är bra :D

Kommentarer
Postat av: Ranglekent

Mangler" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/TheMangler

Därför vågar man inte mangla.

2008-09-24 @ 08:36:53
Postat av: Tobb

sist ja hjälpte till å mangla så fick man bara massa stötar å d är inge skönt =(

2008-09-24 @ 16:27:51
Postat av: Cat

Men då gjorde du fel Tobbe lilla :D

2008-09-25 @ 07:57:23
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Tobb

haha, japp det gjrode jag säkert ;D

2008-09-25 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0