Mina ex

Ganska stört att jag kom på att jag vill skriva om mina ex.. men det kan väl vara kul? Är så glad för alla, det känns som att de flesta mår helt okej, av mina små rapporter sett. Och nej, jag har inte snokat för att få fram infon :) Jag har faktist kontakt med nästan alla :) på ett eller annat sätt och mer eller mindre. Jag vill hålla mig lite uppdaterad eftersom jag aldrig kommer sluta bry mig.

Jag nämner inga namn eftersom det är ovesäntligt :)



Ex nr 1: Bor numera i Skinnskatteberg, har ingen kontakt med honom alls, tack och lov!.

Ex nr 2: Flyttade till småland efter gymnasiet, bodde ett tag i ett hus helt själv, beundransvärt :) , men bor nu i lägenhet. Arbetsnarkoman delux. Vi hörs av till och från och babblar om skit :)

Ex nr 3: Är numera sambo med sin tjej, de har varit tillsammans i ett år tror jag. Vi hörs av väldigt sällan numera. 

Ex nr 4: Ska ha barn! Hur och vart han bor vet jag inte eftersom vi inte pratat med varandra på typ 3-4 år. Har hört av gemensamma vänner att han ska ha unge i oktober. Är jätteglad för deras skull, han kommer bli världens bästa pappa!

Ex nr 5: Fick nytt jobb nu i dagarna, grattis :D. Har ny flickvän i storstaden och bor fortfarande i det söta lilla kollektivet :) Vi spelar cs tillsammans ibland.

"Ex" nr 6: Bor i Jönköping, mer än så vet jag inte riktigt eftersom vi inte hörs av så mycket. Vi ses typ 2 gånger om året på lan och det är alltid lika kul. Han och hans flicka har varit tillsammans ett tag nu :)

Ex nr 7: Har fullt upp som alltid och hinner inte med sig själv. Jobbar på som vanligt och stressar runt för att hinna med allt och alla, men glömmer bort sig själv på vägen. Bor fortfarande i egen lya. Vi pratar väl typ varannan dag kanske.



Det finns nog ingen där ute som inte funderar på hur det gått för sina tidigare pojk- eller flickvänner. Speciellt om man varit tillsammans eller känt varandra under en längre period. Jag tycker att det är fullständigt normalt att fundera på det och oavsett om folk vill erkänna det eller ej.. så gör dom det :) Sen hur mycket man tänker på det är ju olika från person till person. Jag tror man funderar på det allra mest när man precis kommit ur ett förhållande.. som jag precis gjort. 

På riktigt så vill jag mina ex det bästa och eftersom  jag kommit över alla förutom den senaste så kan jag inte annat än bara vara glad för deras skull :) Att vara vän eller bekant med sina ex tycker jag inte är något fel. 

Jag känner dock att jag har lite dubbelmoral i mig. När jag har pojkvän så hatar jag när han har kontakt med sitt/sina ex. Men det är väl normalt att bli ego i sådanna situationer? :D Jag är bara mänsklig. Det jag aldrig gjort är att försöka förbjuda dom att träffas eller prata med varandra.. det är inte upp till mig att bestämma. Jag tycker bara inte om det och det säger jag :)....  sålänge min respektive är ärlig och inte smusslar med något så är det allt som oftast på det gröna ;)


Nä.. nästa riktiga pojkvän ska bli min sambo, fästman och make ;) annars får det vara :D

Eller? ;) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nee det är inget fel att fundera :D

2008-09-25 @ 11:09:52
Postat av: HATTEN:)

Jag vet nog vem ex nr 5 är:D

2008-09-27 @ 22:10:45
Postat av: Cat

haha hatten :D:D

2008-09-29 @ 00:03:51
URL: http://catcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0