Skiweek 2009

Vemdalen v4. Vi har totalt ca 60 pers som åkte dit tillsammans. Jag kände ... hmm... inte så många av dom. Dennis och Jennifervar med :) två av mina närmaste vänner.

Lyckad som fan var resan!

Började snyggt med att ligga i backen halva första dagen eftersom mitt första försök på snowboardgick åt helvete. På kvällen blev det fest... och jag vred foten lite fel.... det finns bildbevis på att .. hmm.. ahh.. bilderna får tala lite för sig själva :-D


Före vurpan..... (observera att jag av någon anledning har snö ända upp på låret INNAN jag ramlar).


Eftert vurpan!
'
hahahah! :-D

Ser nästan brutalt ut när jag tänker på det :-D men kul som fan hade vi :D
Dag 2 blev väldigt lugn.. eftersom ankeln svullnat upp till dubbel size.. minns inte riktigt men jag tror vi festade den kvällen också.. jag och killarna i stugan gick ut å dansade till 2 på natten :) Sen bastade vi när vi kom tillbaka till stugan.

Dag 3... tisdagen.. eller?.. hmm.. alltså.. jag har blandat ihop dagarna :) Låt säga såhär.. det var en sjukt skön vecka med mycket alkohol vissa dagar och ganska lite åka.. men lite åkt blev det med mina älskade blades.. hyrde ett par sista dagen och åkte i gröna backar ensam eftersom jag fortfarande hade ont i foten. De andra ville åka i lite mer branta backar. Det gjorde inget att jag fick åka själv.. det var ganska rogivande :)

Jag ska försöka leta upp lite andra bilder från resan. Jag tror Jennifer har fixat upp lite på sin bilddagbok.


Nu ska jag till Johanna och umgås. Ska sova soffa där sen.
Godnatt på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0