"hmm ... ska bara kolla mitt schema"

Ja.. det var ett tag sen jag skrev och det finns många olika anledningar till det. Tänkte uppdatera er lite eftersom jag tydligen fortfarande har nyfikna själar som tittar in på hemsidan dagligen. 

Jag har knappt varit hemma sen jul. Jag jobbade visserligen i mellandagarna men den 30e åkte jag upp och firade nyår med johanna, jens, marre och Ullis. Jag kom hem därifrån den 4e januari. Började jobba igen den 6e. Helgen v3 vill jag minnas att jag var hemma hos Jennifer och Dennis. Lördagen efter det, natten till Söndagen (00.00) åkte jag med 59 andra till Vemdalen för årets Skiweek. Det var mitt första och det var skitkul, mer om det sen. Kom tillbaka till sthlm på torsdagen 22/1 men var hemma hos Jennifer och Dennis till lördag fm. Senare på lördagen samlades familjen i Mölnbo för att fira pappa 50 år. Åt trerätters :-D 

På söndagen så skulle jag på visning av en lägenhet i Grusåsen. Johanna följde med. Senare på kvällen åkte jag och brorsan in till södermalm och träffade David, kocken och ägaren av underbara bistro och bar, som jag gjort en affisch åt. Uuuuunderbar mat!!! Kan vara bland det godaste jag någonsin ätit! Det slank ner så fort att vi fortfarande var hungriga när vi ätit klart.. beställde in vitlöksbröd och tsatsiki..... gudomligt! Har INGEN aning om hur fan som lyckades göra vitlöksbröd så sjukt gott! Måste fråga David sen.. :-)

Där har ni min senaste månad.... fullsmockat med grejer. Nu i helgen som kommer har jag INGENTING planerat och det är jätteskönt :-))

För att dela upp det lite så skriver jag om nyårsafton i ett eget inlägg, vemdalen i ett eget, lite nytt om Trixydesign i ett, och om lägenheten i ett annat ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Tobb

wiie it's aliiiiiive! ;P Trevligt att du kommit igång me bloggandet igen, alltid lika kul att läsa vad folk har gjort =)



2009-01-28 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0