Nyårsafton 2008-2009

Ja.. bättre sent än aldrig :-)

Nyårsfirandet var det bästa hittills måste jag säga! Fyfan vilken kväll :-D Vi var intre så många.. det var jag, johanna, jens, marre, ullis och 2 av jens vänner (sture och david). Vi åt god mat, började snyggt med lite guitarr hero som blivit lite av dagens ilandsgrej till förfest (??) sen blev det lite singstar och sen sattes festen igång med en del alkohol ;)

Jag låter bilderna tala för sig själva.


     
      
      
      
   
Vi var ute i mitt ingenstanns kan man säga.. och eftersom ingen hade en klocka som gick rätt fick vi gissa när tolvslaget skulle vara :-D tror vi räknade ner 2-3 gånger :D
Tack alla för en underbar kväll!
  
(mitt finger till vänster, huhu)


Under dagarna var det enormt vackert utomhus! 
    
Oscar <3

Kommentarer
Postat av: Tobb

sköna bilder :D ser ut som ni hade kanon kul, men en fråga, på bilden med maten och det, vad äre i dunken? =P

2009-01-30 @ 10:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0