Förlåt att jag tjatar...

Förlåt att jag tjatar om Sunne, ny lägenhet och skola.. men jag MÅSTE skriva av mig och det är ju därför min blogg existerar.

Nu är iallafall kontrakt för nya lägenheten underskrivet av både mig och Magnus som ska bo i lägenheten. Känns skönt att ha det klart :)))

Igår hade jag 2 spekulanter på min lägenhet också.. känns skönt att även detta är på banan. Båda två vill ha den. Så jag har ett litet dilemma. Jag får se vem av dom jag väljer :) Tanken är att kontraktet för uthyrning i andrahand ska vara påskrivet och inskickat innan onsdag nästa vecka.



Är på jakt efter flyttkartonger förresten! Någon som vill låna ut / sälja ? :) Jag skulle kunna gå och få banankartonger på typ ICA eller något, men jag vill ha riktiga rediga flyttlådor. Man får plats mer i dem.

Fredagskraaam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0