Kundtjänst

Kan någon annan hjälpa mig att luska ut problemet då? nedan är inte så mycket till hjälp.





Catarina wrote:
Hej hej
Jag förstår inte vad som är fel..
Klickar man på miniatyrerna i mina inlägg så blir man bara kastad till överst på sidan.
Vad är det för fel? Jag har alltid gjort likadant och nu har det varit så de sista 2 gångerna.

Se under dessa länkar:
http://catcat.blogg.se/2009/july/betyg-4-av-5-fast-and-furious-5-2009.html
http://catcat.blogg.se/2009/july/hejda-lagenheten.html

På den sista bilden (planlösning över lägenheten) under den andra länken, så fungerar det.
Men inte på de andra.

Jag antar att det har något med koden att göra.
Kan ni kanske gå in och kolla vad jag gjort för fel?

Mvh / Catarina, www.catcat.blogg.se



[email protected] wrote:
Hej.
Vilken webbläsare använder du?
Mvh Nina, blogg.se



Catarina wrote:
Spelar ingen roll har kollat i alla... det är något fel i koden.. jag är 100% säker.
/ Cat



[email protected] wrote:
Hej.
Nej jag undrar vilken webbläsare du använder för att ibland Safari krånglar och skapar sådant problem med miniatyr bilder, tyvärr ända lösningen är att återinfoga bilder igen.
Mvh Nina, blogg.se



Catarina wrote:
Jag har testat med alla webläsare och det fungerar inte i någon.
Jag har också testat att ladda upp bilderna på nytt i ett nytt inlägg men det fungerar inte då heller.
Har du möjlighet att gå in och titta i koden vad som är knas? Behöver du mitt inlogg?

Mvh / Cat



[email protected] wrote:
Hej.
Därför frågade jag vilken webbläsare använder du? Mvh Nina, blogg.se






hmmmmm :p




Kommentarer
Postat av: Rickard

Men vilket pucko. Haha.



Problemet som jag ser det är att de länkar till "#", vilket inte leder någonstans. Man brukar lägga en # som platshållare när man ännu inte bestämt mål, men vill ha den som en länk ändå.



Nu vet jag inte hur blogg.se's kontrollpanel ser ut, men jag gissar att det finns någon funktion så att man kan ladda upp bilder som thumbnails som sedan visas fullstora framför sidan, när man klickar på dem. Och då har det antingen uppstått nåt problem med den, eller så har inte du angett vilken bild den ska leda till.



Det är vad jag kan konstatera efter att ha kikat lite på koden. :)

2009-07-28 @ 15:47:13
Postat av: Cat

Ja det var något sånt jag trodde var fel också. Det skumma är att jag gjort exakt likadant med miniatyrer sedan jag började blogga (april 2007) så det är skumt att det blir fel just nu..



Själv är jag inget stort fan av autogenererade kodverktyg, men jag känt jättelänge att blogg.se är bra genomarbetat :) Jag får försöka pilla lite i koden när jag får ork :)

2009-07-28 @ 16:32:51
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Johan

För mig funkar de utmärkt med Firefox 3.0.12 men inge vidare i gamla IE 6.0 där bilderna öppnas i nytt fönster :P

2009-07-28 @ 18:11:52
Postat av: Cat

Fick ett nytt meddelande nu från kundtjänst..



"Hej.



Jag har fixat det. Men det måste vara någonting på din sida för att alla bilder (http://catcat.blogg.se/2009/july/hejda-lagenheten.html) utan planlösning fungerade inte.

Mvh Nina, blogg.se"



Jag förstår ingenting :P

2009-07-29 @ 09:36:09
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Rangelkent

Vilken webbläsare använder du?

2009-08-02 @ 01:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0