Morgonpasset - Sommar (P3)

Sedan i tisdags på väg till jobbet har jag lyssnat varje morgon på P3s "Morgonpasset sommar" på radion och det är hur kul som helst. Vanligtvis brukar jag tycka att P3 är lite "för mycket" och förut blev jag påtvingad P3 av mina kollegor. Vi lyssnade på P3 heeela dagarna tills man spydde :) Men jag har haft en P3-paus och nu diggar jag det igen.. speciellt sommarpasset.

Idag blev programledarna Simon och Claudia sminkade till dragqueens och de frågade lyssnarna efter dragnamn. Jag kommenterade på hemsidan vad jag tyckte att Claudia skulle heta och de valde mitt förslag haha... "Claurissa Red-Rose".

Jag är lättroad :)




Lyssna på webradion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0