Planering bostad 1.0

Har under 2 dagar hektiskt letat efter lya i sunne. Det verkade fullständigt omöjligt till en början då alla jag ringde till hade slut på ettor sedan flera månader tillbaka. Gav dock inte upp och fortsatte ringa... terra terra...

Tillslut fick jag 4 lägenheter paxade i mitt namn hos olika hyresvärdar :-) två 3or, en 2a och en 1a. 

Igår bestämde sig jag och Snickars att vi skulle försöka köra på en lya tillsammans. Blir mycke billigare om man bor två ju. Så... nu snart kl 09.30 ska jag ringa och tacka ja på en av treorna :)))

Jag känner inte Snickars heh.. vi råkade bara hamna på samma tåg till flen från Sunne, vi ska gå samma utbildning. Det blev ändå lite prat på resans 4-5timmar, jag tror nog att detta kan gå bra. Som jag sa till honom.. vi har ju en trea.. om man spyr på varandra kan man bara låsa in sig på rummet :) 


Jag återkommer ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0