[snub-churp]



Hihihi :-)


Detta är för övrigt mitt 900e inlägg på bloggen!
Jag har bloggat under 829 dagar vilket blir ca1,086 inlägg/dag.
Snittet hade blivit mycket bättre om jag bloggat på helger också xD

Under de senaste 90 dagarna har jag haft i snitt 21,45 läsare om dagen.
Och då unika besökare :) 

För lite drygt ett år sedan hade jag runt 45 unika besökare om dagen.
Men då var det ju fortfarande ganska nytt med blogg och många jag kände höll på med det.
Idag har nästan alla bloggar, som jag följde, blivit inaktiva. Inte alla dock :)

Kommentarer
Postat av: Tobb

Haha, vet inte hur mkt man har skrattat och haft sig åt din blogg, brukar finnas massor med kul att läsa och kommentera XD Hmm hur länge har ja följ din blogg? :O Det var väl typ efter att vi va på Bandit Rock Awards 08a med Tindra i think ;o



Keep on blogging Trixan XD

2009-07-30 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0