Dreamhack summer 2009 slut

Nu är jag äntligen hemma efter ett annorlunda Dreamhack. Såååå skönt att sova i sin egen säng igen. Har ju inte varit hemma sen i torsdags förra veckan.

Jag ska aldrig vara borta ifrån min säng så länge igen! :-)

Hittade en bild som Skottet tog innan stormötet på Dreamhack.. för en vecka sen mao :)))



Killen som petar i näsan är Robert. Han jobbade jag tillsammans med under eventet.


Trots upp och nedgångar vill jag ändå tacka alla trevliga människor jag träffade där borta i Jönköping. Jag lyckas alltid få nya bekantskaper. Det här eventet blev det TinTin, Pellefant och Slinkis. Dessa tre har jag aldrig snackat med tidigare, men snackade en del med dem nu på eventet :)

Alla andra jag känner där är ganska många så om jag ska börja räkna upp dem så kommer jag glömma bort hälften :) så jag låter bli. Men det var jättekul å se er igen :)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: bauer

Trix0r! måste säga att jag älskar texten på bilden högst upp... "nu är det fan sommar", klockrent :D



hare gött på midsommar, kanin bäst!

2009-06-19 @ 16:35:37
Postat av: Tobb

Bah, nämnde inte ens din stammis, nu blev ja besviken, buhuhu :(:P Pellefant va jäkla trevlig och rolig för den delen, hade turen att hamna brevid henne och flowerheart i montern, två trevliga saker det där :D



Ha en bra midsommar Cata =)

2009-06-19 @ 18:55:14
Postat av: Cat

du läste inte vad jag skreeeev :)



skulle jag börja räkna upp alla jag redan känner på dh så skulle jag missa hälften. och dig känner jag ju sen tidigare? :)

2009-06-20 @ 20:55:06
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Tobb

hmm jo men jag läste för snabbt och jag gillar att se mitt nick skrivet (H) :P (A)

2009-06-20 @ 21:35:34
Postat av: TinTin

Yay! Jag är omnämd! :P

2009-06-22 @ 16:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0