Gooood morgon!

Jag är fan en mästare på att prata i telefon i sömnen..

Igår när Dennis ringde runt 21:45, sov jag mitt i samtalet och mellan meningarna jag försökte trycka ur mig. Jag var så sinnessjukt trött hela dagen igår och jag kan inte sätta fingret på varför.  Jag sov såå skönt i de obekväma fåtöljerna i fikarummet under lunchen och jag gäspade hela dagen. 

Ibland kan folk ringa mig när jag sover med flit för att de tycker det är kul att höra mig prata i sömnen... gosman höll på med det mycket förut. Kul att folk kan vara lättroade ibland iaf. Ganska kasst om man stannar uppe till 3 på natten för att ringa och "väcka" mig. Då har man inte mycke till eget liv :-D


Kommentarer
Postat av: Tobb

Haha det där lät rätt roligt :D

2009-03-03 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0