Hur fan tänkte dom här då?

Jag har precis beställt kläder från internet för första gången i mitt liv. Det blev lite kläder från H&M för 500:- ungefär. Fick ju skriftligt klagomål på jobbet idag om min klädsel... mjukisbyxor är numera bannlyst för mig så jag kände för att shoppa lite.

När jag var inne på lunchen och kollade på lite kläder, snubblade jag in på nelly.se (som jag av någon anledning aldrig tyckt om).... och hittade något liknande med det jag bloggat om tidigare.......


Hallåååå?





Kolla priset! :p
Klicka på bilderna för att se större format!




Klicka här för att komma till nelly.com

Alltså... "klänningen" ligger i samma kategori som "festklänningar" på nelly.com.
Visst.. tröjan är inte ful-ful... men festklänning? Och till det priset??
Kan se det här plagget på en reagalge på H&M för 49:- istället...

Eller vad säger ni?



Learn to know your limits..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför i hela världen går du med mjukis på jobbet? Sunkvarning så det bara skriker om det.

2009-05-05 @ 21:49:29
Postat av: Cat

För att det är skönt och för att det är sjuukt svårt att hitta byxor som passar min kroppsform =//

2009-05-06 @ 08:06:43
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Tobb

Mjukisbyxor e skönt :) Man ska la ändra trivas i kläderna man går i, sen vad andra tycker är en annan femma :) Har ni mycke kundbesök och sånt förstår jag att dom kanske vill ha lite "finare" klädd personal.. Men se det som en anledning till att få slösa lite pengar :D Hoppas du hittar nå kul (=

2009-05-06 @ 12:30:16
Postat av: cat

Ja alltså jag träffar inte så mycket kunder.. och jag sitter längst in i ett hörn som ligger längst bort i korridoren så lite obefogat är det, men jag förstår ändå poängen med att se hel och ren ut :)



Jag får ge mig ut på stan och handla lite byxor och kjolar :)



Jag tycker ju om att klä mig fint, men det är så jävla svårt att hitta något som passar =/

2009-05-06 @ 12:47:01
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Tobb

Haha, i know the feeling. Brukar sluta me att jag aldrig köper kläder så ofta för man hittar aldrig nått :P

2009-05-06 @ 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0