Åååååå åka pendeltåååg!

Ska snart bege mig hem från skolan för att packa en lätt ryggsäck. Jag ska ut och åka tåg :) Ska åka och bo hos Dennis över helgen. Med tanke på att vi umgicks flera gånger per vecka förr, så har det gått lång tid nu sen sist, för lång tid.

Tror det kommer bli en trevlig helg :)

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så är vi lediga till och med onsdag. Får se hur länge jag stannar i sthlm. Kanske åka och hälsa på mamms å papps också när jag ändå är i svängarna :)

Köpte min tågbiljett på tradera :) Det blev 215:- enkel resa mellan Karlstad och Sthlm, inkl sittplats. Sen tillkommer ju kostnaden för resan mellan Sunne och Karlstad (50:-) så resan kostar mig 265:- ... Hade jag däremot INTE köpt på tradera hade biljetten kostat två- till trehundra kronor mer (2klass) och då utan sittplats.

Missar dock världens partaj hemma hos Pernilla och Konrad idag. De ska ha klassfest. Tror det kan bli en riktigt bra fredag hos dem.. så jag är lite kluven. Men nu är resan iallafall bokad, point of no return.

Det kommer ju fler tillfällen :))



Ps. jag har INTE löst problemet med radbrytningar i safari, jag tog den lätta utvägen: Firefox :)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Tobb

Ha d så kul =)

2009-10-02 @ 17:54:51
Postat av: Mamms

Undrade om du skulle komma ut och övningsköra...

2009-10-05 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0