Ein neive blawbair ih jawgurthen :)

Idag har det varit en minst sagt produktiv dag. Gick upp imorse vid 8 och gick till skolan. Jag och lite klasskompisar tog eget initiativ och högg tag i en lärare som hade tid över att visa hur digitalpressen fungerade. Vi var alltså lediga idag :)


Efter det gick vi och åt ugnsbakad falukorv och mos, som alla vi blev dålig i magen av (hmm).
Vi knatade ner på stan och handlade lite skit. Sen gick vi hem till några klasskompisar, drack kaffe och spelade lite guitarr hero.


Sen gick vi till idrottshallen för att träna. Varje onsdag arrangeras "pannband", där elever på eget bevåg samlas och utövar någon aktivitet. Denna dag blev det innebandy och lite fotboll.


Efter det tog jag en springtur själv. Smällde sen i mig en macka när jag kom hem, och gick sen på långpromenix med klasskompisarna igen. Utan att ha räknat in innebandyn och fotbollen har jag gått 21776 steg idag enligt min stegräknare :)) Det kommer göra ont i hela kroppen imorgon xD


 


Firade denna riktigt effektiva dag med världens godaste yoghurt och lite frysta blåbär i....


.. antioxidanter *tummen upp*


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0