Modeblogg

Är det något jag tycker är töntigt så är det modebloggar :) "det hääär ääär min outfit idaag bah lixom!".

MEN, idag handlade jag; en svart stickad tröja med bamsekrage (myyyys), en svart vanlig kjol som slutar vid knäna, en randig tröja (till), en svart blus, svarta strumpbyxor, svarta läderstövletter, 3 vanliga "underlinnen", och tre par jeans :)  Handlade lite när jag Pernilla och Rickard va inne i Karlstad för någon helg sedan också.. samt lite häromdagen när jag var och klippte mig :) uuj.. nu är det färdigshoppat!

Ska se om jag hittar några bilder på nätet på mina inhandlingar, försökte fota själv, men orken fanns inte riktigt där för att göra det seriöst, så jag lånar bilderna xD ...

(EDIT: märker nu i efterhand att det inte går att klicka på bilderna.. pfff orka) x)






Inköpsställen den senaste tiden:
H&M, DinSko, Vero Moda, Gina Tricot & Lindex.

Hittade inte bilder på alla grejer on zie internet.. inga bilder på jeansen, skjortan jag handlade häromdagen på Lindex, kjolen jag handlade idag... osv osv osv .. och jag behöver la inte lägga upp bild på leggings? :)



<3 slutlön :)
... och nää ni behöver inte oroa er (mamma, pappa, syster, mormor osv)...
... jag har gott om pengar kvar, har inte ens gjort av med hälften ;) De pengarna ska gå till att slutföra körkortet, till hyran för nästa sommar (eftersom vi inte får CSN under loven), julklappar, presenter till 30- och 50åringar ;) och diverse tågresor).

Nu blir det sova, för imorgon ska jag åka hem till Sunne :D
Hoppas jag vinner traderaauktionen på tågbiljetten, den ligger just nu på 1:-

:)

Kommentarer
Postat av: Tobb

Lycka till med auktionen =) Och dom där skorna såg lite "speciella" ut :P Typ åka till aktuen efter använt dem bekväma ut XD

2009-10-05 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0