Skitirriterande

När man skriver blogginlägg sittandes i safari, försvinner mina styckeindelningar.
Dagens ilandsproblem kanske några av er tycker nu. Men jag tycker det är fruktansvärt irriterande. Finns det någon lösning på detta problem?
Det är inte bara att det är fult, gör texten osammanhängande och ostrukturerad... med en fet gnutta ironi så förstör detta även min image. Detta eftersom jag är ideellt arbetande språkpolis och biter mig själv HÅRT i tungan när det inte passar att rätta personer, man framstås som besserwisser många gånger och det är inte populärt (har jag upptäckt av egen erfarenhet). Därför ger jag mig på företag och deras särskrivningar och felstavningar.
Detta kan ju många gånger bli irriterande att lyssna på, min combo (inte sambo) magnus har  fått höra en del och han kommer nog inom en snar framtid att tröttna på mitt prat om särskrivningar.
Nu känner jag, efter att ha haft en hel dag i skolan om psykologi, beteende osv osv att mitt inlägg börjar spåra ut och bli tråkigt. Jag gissar att 9 av 10 har slutat läsa nu.. Tobb, du läser nog fortfarande iofs.
HUR SOM HELST...
Jätteirriterande att blogga med safari. Har någon en lösning på hur man kan komma runt mitt problem?
(och nej.. säg inte: Använd firefox. Det är att gå runt problemet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0