Because..

... nej.. slutet för catcat.blogg.se är inte här. Jag har bara inte riktigt tid att blogga nu efter min flytt till värmland. Det är en ENORM omställning med helt ny "stad", nya människor och nya intryck.

Vi får helt enkelt se när jag hinner ta upp bloggandet igen.

Något som är skumt är att jag är mer aktiv på facebook nu än någonsin tidigare, mycket pga att jag har mina kära klasskompisar där. Så är någon av er fundersam över om jag dött eller inte, checka facebook.. där lever jag :)

Vet att facebook och blogg inte är samma sak (såklart) :)

Jag tar en paus nu och återkommer när jag känner att jag har tid och ork över till att blogga.. tills dess.. so long :)



Kommentarer
Postat av: Tobb

I will miss ur sweeeet blogging, buhuhu =(

2009-09-29 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0