Sommaren närmar sig

Ja fyfan :)
Jag har nog aldrig sett fram emot sommaren såhär mycket någonsin. Och då kan man ju kanske tro att jag ska vara ledig och kanske resa bort, men icke.

Jag ska i sommar bo med en vän i Bromma. Det ska bli spännande och se hur det kan gå. Han är pedant och jag är det inte. Jag ska försöka respektera det så gott jag kan så jag inte blir utslängd :)

Jag ska jobba i sommar :) Jag LÄNGTAR efter att få jobba. Få lite fart på tillvaron, för här i skolan är det lugnt och det är bara ens egen diciplin som kan göra att det blir mer action. Synd bara att jag saknar motivation just nu för att vara extra kreativ.

Det ska bli GRYMT att komma till sthlm över sommaren och förhoppningsvis i höst också då jag har praktik. Konstigt nog saknar jag staden. Det trodde jag inte :)


Ligger just  nu i sängen och funderar på om man ska gå upp och göra något vettigt. Känns som en bra grej. Vi får se hur långt jag kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0