Dagens tips

Hur tänker ni killar eller tjejer som hellre sitter och spelar spel med främlingar i timmar på nätet och låter besökande antingen titta på eller glo på tv själv? Det är ju helt okej om man använder spelande som tidsfördriv om man är ensam hemma, men man skiter väl ändå i att spela om man har besök?

Jag vet att jag inte är den enda som råkar ut för detta. Jag har varit med om det mååååånga gånger nu, och nu är det nog. Så, jag säger detta till alla er där ute som drabbas; om han/hon inte kan släppa datorn, åk hem. Det är inte värt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha, tönt!

2010-12-02 @ 01:43:27
URL: http://!
Postat av: Anonym

Om det är den jag tror som skrivit detta så var inte detta enbart riktat till dig. Men jag förstår om du tolkade det så.

2010-12-02 @ 09:28:10
Postat av: Pricken

Vad är det som är så töntigt ? :S

2010-12-02 @ 09:52:29
Postat av: Marianne

Nej Gumman, det är inte töntigt! Om man besöker en kompis och den bara spelar under tiden du är där, är personen tydligen inte så inntresserad av ditt sälskap... Använd tiden på något nyttigare :)

2010-12-02 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0