Hur ska jag hinna allt?

Jag har lite smått lyxproblem. Jag vet inte hur jag ska hinna med att göra allt jag planerat att göra i mellandagarna. Det är många jag vill träffa och göra roliga saker med. Hoppas jag kan finna tid för alla så att ingen faller bort. I "värsta" fall kanske man kan slå flera flugor i en smäll.

Åker till Södertälje på onsdag kväll och sen blir det mys med familjen. Sen ska jag träffa Johanna, Jens & Lukas, Dennis, Jocke, Mulle, Magnus, Oscar och Marcus såklart. Har jag glömt någon? :) utöver det ska jag hinna plugga. Sen är det nyår, och sen ska man hem tillbaka till Sunne igen eftersom skolan börjar 10jan.


Nä, nu ska jag städa undan efter festen vi hade här igår, luktar gammal snus i öl :p inte mumma. Ska försöka få upp lite bilder från igår också. Vi började med sushi och sen blev det mysfest kan man säga. Vi blev inte så många, men det var trevlgit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0