Kidnappa mig! :)

Kidnappa mig!

Säger inte så för att jag vill härifrån direkt, eftersom jag blivit otroligt positivt överraskad över hur roligt jag har haft det sen jag kom till Sunne.

Men det ska bli så kul att träffa Marcus vid nyår, och igår blev han kidnappad av sina vänner. Och jag tycker de kunde ha kommit och kidnappat mig också. Synd bara att de var nååågra för många mil ifrån för komma o ta mig.

Hmmm ja Johannes har förresten uppenbarligen glömt bort mig nu eftersom vi inte hörts av på länge. Det suger, men o andra sidan kanske det är bra att vi inte hörs av. Han har ju det så trevligt i Norge och jag vill inte försöka ringa och störa (han skulle dock ändå inte svara). Han låter bli att plocka upp telefon när han inte får ut något av att svara :p

Anyhows.. sitter just nu på lektion i företagsekonomi. Det är lite zZznark, men nyttigt. Otroligt bra att kunna inför företaget jag ska starta sen. Lovz :)

Ikväll blir det mys och idolfinal. Imorgon blir det partaj eftersom Magnus och Pernilla fyllt år nyligen. Tjohoo :) jag ska bli full imorgon :) så jag ber er alla att inte svara när jag ringer, för det är inte jag som ringer, det är alkoholen.



;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0