Projekt i skolan osv

Har fått två stora projekt att jobba med i skolan. Och den här gången är de under hård tidspress. Har längtat efter lite tryck i utbildningen. Älskar att jobba under stress, får så mycket gjort då. Och sen efter några veckor av avslutat jobb kan jag inte ens förstå att det är jag som tagit fram grejerna. Hittade en låda med gamla jobb som jag gjorde när jag var assistent för en reklamchef under en av mina tidigare anställningar. Jag är en otroligt självkritisk människa, men t.om jag tyckte det var snyggt :) tummen upp! Kämpar för att peppa mig själv till max nu, så jag kan prestera och bli flawless.

Fick ryck och färgade håret precis förresten. Gud vad håret alltid blir som silke och skinande när man gör sånt! Bytte sida på sidbenan också, får se om det är någon som ser någon skillnad sen :)

Oj, tiden sprang iväg lite nu. Det blir till att sova nu så man är pigg till morgondagen. Vi har en otroligt grym och inspireande lärare imorgon som vi har lyxen att ha några fåtal gånger under ett läsår.







Tog lite bilder i brist på annat att göra när jag väntade på att färgen skulle värka. Jag är ju så förälskad i min MacBook Pro som jag fick i present från företaget jag gjorde min praktik hos. Så jag utforskar allt i den här macen, däribland de uttjatade effekterna i Photo Booth x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0