SUNNE HERE I COME!

Packade ihop mina saker inatt mellan 01.00 och 02.15. Flyttlådorna tog slut.. fick packa i IKEAkassar, hrrrmpf. Är lagom trött idag på jobbet. Men kommer nog inte få in så mycket att göra då det är min sista dag här. Ska packa ihop det sista vid min arbetsplats och säga hejdå till alla kollegor. Det kommer bli jättetråkigt att åka härifrån.

Förhoppningsvis är det inte stopp på vägen till Sunne (ta i trä), men det är nog oundvikligt. Hoppas på att få komma fram innan lördag kväll eftersom jag ska äta lite middag med vänner i Sunne då.

Sitter och dricker en halvkall Latte nu från Seven Eleven. Och vet inte riktigt vad jag ska göra. Hmmm :)

Kommentarer
Postat av: Tobb

Ikea påsar är väl bra skit? :D Hur gick resan upp till snöyran? :)

2010-12-05 @ 23:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0