Fullbokat! :)

Oj oj.. nu är det knökfullt i kalendern.

Idag fyller mamma år! GRATTIS! :) så jag har samlat ihop hela familjen för att bjuda dem på en bit mat på restaurang. Innan det ska jag dock vara kvar här på jobbet en stund; killarna ska ha pokerkväll. Jag blev medbjuden, men hade ju redan planer. Hinner nog vara med en timme eller två. Efter middagen tänkte jag kika förbi Johannes och se vad han har för sig. Sen på söndag ska jag sy tomtar, har fått lite beställningar :))) Men på söndag eftermiddag ska jag på personalfest. Och inte på företaget jag praktiserar på, utan Underbara Bar :D ska bli grymt.

På måndag ska jag såklart först jobba, sen blir det hem och börja flyttpacka lite (så jag slipper stressa med den biten när jag väl ska flytta), samtidigt ska jag packa resväskan eftersom jag åker till Jönköping på tisdag kl 15.00. Ska vara där till Söndag (28/11). Ska till Dreamhack och jobba lite. I vanlig ordning.

Sen den kommande veckan är min sista på praktiken och i Stockholm. Så jag kommer antagligen ha mycket att göra med förberedelser inför flytten tillbaka till värmland och allt farväl av personerna här. Ska baka massa gott och bjuda kollegorna också :)

Kommer bli 2 hektiska veckor innan det lugnar ner sig igen. Men jag gillar ju fart och fläng så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0